مدیر عامل گوگل تایید کرد که ویژگی‌های هوش مصنوعی به زودی راه اندازی میشود

مدیر عامل گوگل تایید کرد که ویژگی‌های هوش مصنوعی به زودی راه اندازی میشود

مدت مطالعه: دقیقه
۲۰ بهمن ۱۴۰۱
0

گوگل ویژگی های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را در نتایج جستجو اعلام می کند و یک سرویس آزمایشی هوش مصنوعی مکالمه ای به نام بارد (Bard) را معرفی می کند که توسط LaMDA پشتیبانی می شود.

گوگل ویژگی های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را در نتایج جستجو اعلام می کند و یک سرویس آزمایشی هوش مصنوعی مکالمه ای به نام بارد (Bard) را معرفی می کند که توسط LaMDA پشتیبانی می شود. LaMDA گوگل، مدل زبانی برای برنامه های مکالمه ای میباشد که مخفف عبارت Language Model for Dialogue Applications است.

مهمترین نکات مطرح شده

• گوگل در حال راه اندازی ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی در نتایج جستجو است تا روش بصری تری را برای پیمایش و درک وب ارائه دهد.
• سرویس آزمایشی جدید هوش مصنوعی مکالمه ای به نام بارد که توسط LaMDA پشتیبانی می شود، پاسخ های دقیق و با کیفیتی را به کاربران ارائه می دهد.
• گوگل متعهد است که جستجو را برای کاربران، کارآمدتر کند و پیشنهاد های بهتری در هفته ها و ماه های آینده ارائه میدهد.

گوگل امروز اعلام کرد که به زودی ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را در نتایج جستجوی خود قرار می دهد و روشی جدید و بصری تر برای پیمایش و درک بهتر وب در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
این ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی به کاربران کمک می‌کند تا با تفسیراطلاعات پیچیده در قالب‌های آسان، تصویر بزرگ را به سرعت درک کنند و درباره یک موضوع اطلاعات بیشتری به دست آورند.
گوگل سابقه طولانی در استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود نتایج جستجوی خود برای میلیاردها نفر دارد.
آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی این شرکت، مانند LaMDA، PalM، Imagen و MusicLM، راه‌های کاملاً جدیدی را برای تعامل با اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌دهند.
گوگل تلاش میکند تا آخرین پیشرفت ها را در محصولات خود داشته باشد این اقدامات از جستجو شروع می‌شود.
برای اینکه ببینید ویژگی‌های هوش مصنوعی گوگل در عمل چگونه به نظر می‌رسند، تصویر زیر را ببینید. از جستجوی گوگل در مورد پیانو و گیتار پرسیده شده و جواب ربات در ادامه آن آمده است.
در ادامه بیانیه‌ای از مدیر عامل گوگل در مورد یک سرویس جدید و مشابه ChatGPT، آورده شده است.

ویژگی هوش مصنوعی گوگل


بیانیه ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل

ساندار پیچای (Sundar Pichai)، مدیرعامل گوگل و آلفابت، بیانیه ای در توییتر درباره سرویس هوش مصنوعی مکالمه ای منتشر کرد که در هفته های آینده در دسترس عموم قرار میگیرد.
بارد (Bard) که توسط LaMDA پشتیبانی می‌شود، مدل زبانی جدید گوگل برای اپلیکیشن های گفتگو است.
به گفته پیچای، بارد که از هوش و دانش گسترده گوگل استفاده می کند، می تواند پاسخ های دقیق و با کیفیتی ارائه دهد:

«در سال 2021، ما قابلیت‌های مکالمه به علاوه ی مکالمه نسل بعدی را که توسط مدل زبان برای اپلیکیشن های گفتگو (LaMDA) ارائه شده، را به اشتراک گذاشتیم.
بارد، یک سرویس آزمایشی مکالمه ای جدید از هوش مصنوعی گوگل است و توسط LaMDA پشتیبانی میشود به زودی رونمایی خواهد شد.
بارد به دنبال ترکیب تمام دانش جهان با قدرت، هوش و خلاقیت مدل های بزرگ زبان است. این هوش مصنوعی از اطلاعات وب استفاده می کند تا پاسخ های تازه و باکیفیت ارائه دهد. امروز ما به آزمایش کننده های قابل اعتماد خارجی اجازه استفاده از بارد را داده ایم.
ما بازخورد آنها را با آزمایش داخلی خود ترکیب می‌کنیم تا مطمئن شویم که پاسخ‌های بارد از نظر کیفیت و ایمنی با پایه و اساس استاندارد های ما مطابقت دارد یا نه، و در هفته‌های آینده آن را به‌طور گسترده‌تر در دسترس قرار خواهیم داد. به زودی ما آن را راه ‌اندازی، تکرار و بهتر خواهیم کرد.»

هوش مصنوعی گوگل

به طور خلاصه

مردم به طور فزاینده ای برای درک و اطلاعات عمیق تر به گوگل روی می آورند.

با کمک هوش مصنوعی، گوگل می‌تواند دیدگاه هایی را برای سوالاتی که پاسخ صحیح و مشخصی برای آن وجود ندارد، ادغام کند، و این امر به افراد کمک میکند تا راحت تر به هسته اصلی چیزی که جستجو می‌کنند برسند.

علاوه بر ویژگی‌های هوش مصنوعی که در جستجو ارائه می‌شوند، گوگل همچنین یک سرویس آزمایشی هوش مصنوعی به نام بارد را معرفی می‌کند. با پشتیبانی LaMDA، بارد از هوش و دانش گسترده گوگل برای ارائه پاسخ های دقیق و با کیفیت به کاربران استفاده خواهد کرد.

گوگل همچنان برای نشان دادن تعهد خود، به ایجاد جستجوی بصری و موثر برای کاربران ادامه می دهد. همانطور که پیچای در بیانیه خود گفت، این شرکت به راه اندازی، تکرار و بهبود این پیشنهادات جدید در هفته ها و ماه های آینده ادامه خواهد داد.


منبع محتوا : google

این مقاله چقدر برای شما مفید بود؟

0
تعداد رای ها: 0
با تشکر از شما برای امتیاز دادن به این پست!
فرارنک
فرارنک

تیم فنی و آموزشی هی سئو با بیش از ۱۲ سال تجربه تمام دانش خود را به صورت صادقانه با شما عزیزان به اشتراک می گذارد.

این مقاله را به اشتراک بگذارید
عضویت در خبرنامه
email

پاسخگوی سوالات شما هستیم دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر وب سایت منتشر خواهد شد.

capcha
×
کنه های خطر ناک خونخوار
شروع مکالمه
یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید